Závody Hulín Cup Dešná 2015

Se závodním parťákem Márou jsem se rozhodl absolvovat druhé letošní závody a to na Dešné. Den předem se u mě Mára stavuje a nakládáme všechny věci do auta abychom věděli jestli můžeme jet jedním nebo budeme muset jet každý sám. Dopadlo to na štěstí dobře a auto bylo naloženo až po střechu. V pátek ráno máme ve 3hodiny sraz a vyrážíme. Po necelých dvou hodinách dorážíme na místo, vítáme se s kamarády Zdenkem a Dušanem a čekáme na losování. Úderem šesté hodiny začínáme losovat. Nejprve jde losovat Mára který losuje pořadí ve kterém půjdeme losovat naše stanoviště-vylosoval č. 26. V druhém kole jdu losovat stanoviště já a vytáhl jsem číslo 27. Protože jsme na této vodě nikdy nebyli, tak jsem nemohl říct jestli je dobré nebo špatné, ale Zdenek který zná tuto vodu ze závodů velmi dobře říkal, že máme dobré místo. On byl ale zklamaný, protože měli č. 2 které opravdu nebylo extra dobré. Protože závody začínaly až v 10:30, tak byl dostatek času na přípravu našeho místa, tak jsme postavili v dešti bivak, stojany a pruty jsme nasázely k vodě a už jsme jen čekali až to vypukne. Po odstartování závodu jsme nahodily naše montáže do vody a začali jsme krmit. Pro krmení jsme používali boilies krill oliheň, belachan sýr, mefisto, calypso a karibik, dále jsme používali method mixy calypso, krill oliheň a karibik které jsme zalívali boostery stejných příchutí a přidávali jsme ještě vařenou řepku. Ze začátku jsme volili střídmější krmení raketou, ale protože jsme nebyli zvyklí na takové masivní krmení, tak jsme se toho trochu i báli, ale po poradě se Zdenkem za co mu moc děkujeme jsme začali masivně krmit a to jsme opakovali každou hodinu až hodinu a půl. Ryby na to začaly hned velmi dobře reagovat a dostavily se první
záběry.

První večer jsme byli průběžně do desátého místa, přes noc se nám stále dařilo a nachytali jsme další bodované ryby. Přes den se opakoval pořád stejný scénář-krmení ryb, zdolávání, naše přikrmení a tak to šlo až do večera. Večer průběžné výsledky hlásily, že jsme na čtvrtém místě o 1kg za sousedy sedícími zprava. Říkám Máravi, že nedopustím abychom na tomto druhém závodě mimo naši domácí vodu opět skončili čtvrtí jako před 14 dny na Zaječí. Jdeme pořádně přikrmit, dokrmujeme raketama s metoďákem, calypso, krill a karibik a boiliesem stejných příchutí. Během krmení mám záběr na lévý prut, během mého zdolávání má záběr také Mára. A co se neudálo- máme záběr i na ostatní dva zbylé pruty. Každý jednou rukou zasekáváme a pokládáme pruty zpět do stojanu a sdoláváme prvně zaseknuté ryby. Po neskutečných soubojích máme nakonec zdolané 3 ryby ze 4 průtů-z toho dvě byly bodované a hned to byly dva extra kousky. Mára má kapra 14,9kg a já mám taky rybu přes 10kg. Třetí ryba bohužel nebyla bodovaná, ale i tak máme obrovskou radost, že jsme se dostali na průběžné třetí místo. Přes noc se povedlo pár dalších kousků které jsme doplnili dopoledne dalšími krásnými rybami a já jsem zakončil půl hodiny před koncem závody dalším krásným šupináčem 14,2kg. Závody jsou u konce, balíme všechny věci a jako poslední se dostavujeme na vyhlášení . Jsme trochu napnutí jak to všechno dopadne. Skončili jsme s 31 ulovenýma rybama v celkové váze 299kg na krásném 3. místě. Na druhé místo nám chybělo 9kg což nás mrzelo, ale nedá se nic dělat. Děláme pár fotek na památku a odjíždíme unaveni k domovu. Jeli jsme totiž na plnej výkon a za celej závod jsme spali asi jen 2hodiny, ale dřina se vyplatila. Nachytali jsme spoustu krásných ryb, nejvíce záběrů bylo na potápivé boilies calypso, karibik a na plovky calypso a pomeranč. Naše největší ryby byly 11kg, 11,1kg, 11,1kg, 11,3kg, 12,2kg, 12,2kg, 12,5kg, 14,2kg, 14,9kg. ZA CT KRMIVA HULÍN JIRKA A MÁRA